haha när man inte vet om man ska skratta eller gråta

vilken dag på jobbet va, SÅ MKT O GÖRA. skönt med flyt men ja han inte ens sätta mig iddag . underbart med så sköna kollegor :D och kunder såklart . men jag hade en sjuk kund idag . jag höll på o DÖÖÖÖ. hon kunde inte svenska. och hon var så knäpp. hon skulle ha en så konstig lugg som verkligen inte passade hennes ansiktsform o jag försökte förklara.. o var 5 minut skulle hon ropa på sin man som skulle översätta. avbröt arbetet hhela tiden . så frustrerande. men det värsta var nog när hon tog kammen ur min hand o började kamma i sitt hår . detta hände x antal ggr o jag visste ine om jag skulle skratta eller gråta. och under tiden sitter min kund o väntar på mig . o hon forsätter. altså det var dagens.
Jag o fanchi har varit duktiga idag (A) . hihih imorn oxå såklart. 
nu sitter jag med impackning i håret. har haft i en toning och gjort lite ansiktsvård o kroppsskrubb. hemma spa idag . så skönt nu under hösten :D .

 anette min underbara kund som är så go o det är så kul o jobba med henne. för hon är verkligen inte rädd för förändringar. varje besök är ett nytt äventyr :D

ne nu ska ja skölja ut min impackning o sova gott i mitt fräsha mjuka hår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0