haha när det kommer till skor o tjejer......

hejsan . 
idag köpte jag ettt par stövlar. haha jättefina :). 
haha ja var så ful i affären . de fanns bara ett par 37 kvar(den storleken javille ha) . o ett par 38. och så var det en tjej som testade 37:orna o ja hade 38:orna men ja ville ha den mindre storleken . o hon testade dem o var så velig .så jag töntade mig så mkt o la in massa komentarer . och man såg hur hon verkligen började tveka. 
medan ja testade dem sa ja saker som  "ussh. va fula de var på", "de ser så klupiga ut" o massa mer ja va så rutten . men det visade sig att tjejen som testade skorna var kompis med tjejen som stog i butiken så hon skulle ändå vänta tils de stängde o ja hade inte tid o hålla på så jag tog 38:orna hahaha.
störtsköön


Kommentarer
Postat av: Lotta

haha du är rolig du!! =P

2008-10-10 @ 08:07:01
URL: http://ecin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0