vi bråkar om vem som ska va med på kortet

fan va dålig jag har blivit på att blogga. jag var roligare förr. hah jag får ta igen det . men inte idag . haha är helt sluuuuuuuuuuuut. vet inte vad jag gör ikväll . kanske stannar hemma o tar det lungt. de har varit en lång o stressig dag . löningsfredag fullt ös på jobbet. .
imorn ska jag o min prinsessa gå ut o äta middag på nått fint ställe. haha vicky älskar o posa haha vi bråkar om vem som ska ta kortet båda vill va med på bilden . så de blir nog mkt kort. saknat henne blev så glad när du ringde :) .
ne nu ska ja fortsätta äta. som vanligt. äter äter och äter inget annat haha . hejsvejs och smaklig måltid till mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0