höhö sorry

Nu känenr jag verkligen hur kass jag varit på bloggandet, men tiden räcker lixom inte till .
Igår var ja hos kusinen vi åt o åt . o sen var ja med ramona en stund . hon kom förbi salongen oxå :)
Idag har jag jobbat och nu ligger jag så skönt och orkar inte göra det som är planerat. laaaaat jag blivit, tror det är vädret. JAG BEHÖVER C-VITAMI :) haha idag har jag inte tagit rosenrot heller. ska köpa ett nytt paket imorn.

förrigår. kim & Jag. . vihar fått nya tapeter. det är så sexigt nne på salongen nu . haha men på bilden ser det kaos ut. ni får komma o se själva :)
Outfit. Kavaj från hm i sthlm
lång oversize t-shirt. 
nitbälte från jc
svarta lacktights från gina tricot.
och så är det höga stövlar som gäller


Chirin , min otroligt charmiga kund.  .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0