busteeeeed!

haha jag och Reian såg på film "over her dead body" hette den . SÅÅ BRA . skrattade så mkt :). 
En jätte rolig grej hände nyss, reian skulle följa mig i smyg .Vi gjorde en plan . jag skulle hämta en sak åt mamma så vi visste att  Marjam skulle upp o hämta den åt mig. så jag sa åt reian o springa in på toan o gömma sig. eftersom hon hade ytterkläder på sig. så det gjorde hon . Maryam gav mig saken o så pratade vi lite. för reians väska låg i hallen . så hennes mamma frågade mg vems det var. jag ba jag vet inte. o så frågade hon mig är det Reians eller Hannas. jag ba jag tror det är Hannas. (så att hon inte skulle förstå) hon ba okej . Och eftersom att det gått en stund så antog reian att kusten var klar och gick ut ganska ostressat. medan maryam(reians mamma) fortfarande stog i hallen med mig. BUUUUSTEEEED hahah 
mina nya heta kängor. köpte jag idag på dinsko
me and babe
oufit . 
tights gina (köpta idag) 
svart lång top(oxå köpt idag)
koftan från mq emilio 
scarf från lindex


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem e det som tar bilden på er?

2008-11-03 @ 10:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0