tandborste?

ja hiba . idag ått jag FAKTISKT sushi o det är sååååå jävla gotttt.. mums fillibabba :D . haha och sen lunchade vi lamkotletter med stekt potatis från bordet . fan va gott :D

jaja jag packar och har mig . IMORN ÅKER VIIIIII :D . stockholm kommer aldrig bli sig likt efter att vi vartdär . idag kände jag mig på topp o det var så jävla kul stämning :D . looooove uuuuuu HAIR ::)
ska fortsätta packa det sista nu . kommer nog glömma en hel del . men allt löser sig . hejsvejs. föresten ska man ha med sig tandborste? . nej nu var jag ironisk. HEEEEJ

Kommentarer
Postat av: All eyez on me

FAN VA DU ÄR ÄCKLIG SOM ÄTER SUSHI, VI VET HALA ATT DU VILL HA STATUS OCH LEKER FINT FOLK! JÄVLA ZIGENARE ÄT LINSSOPPA IST! ;p

2008-11-09 @ 01:05:18
URL: http://alyssahiba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0