KORTA FRISYRER, aldrig lika hett som nu

jobbet var som sagt grymt kul idag . det var en dam som ville ta kort med mig :) , helt sööt . kände mig som värsta kändisen . men de tog kortet med sin kamera så jag har inte bilden på henne :/

lite andra bilder har jag iallfall :)
det är en super kort nacke med långa flikar som hänger över . men fufan va fult de blir på kort. alla bilder ja tar på frisyrer ser så tråkiga ut på bild . hon var så fräck! . hade långt hår o såhär blev det :D





 slaaaappptt

oxå en tjej med tidigare långt hår :) .  älskar när kunder blir så nöjda som hon blev ! -.
är det något som är super inne nu så är det KORTA FRISYRER!

ena sidan ska vara skrp. markant och ordentlig. mean vi piffar till och får den andra sidan att bli mkt kaxigare med mkt flikar och en busikare känsla . en utav de skönaste kunden på hela dagen . fan vad jag diggade henne! 
tina kim och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0