haaaaaaloow

Igår efter att ja hade varit hos reian så tvingade jag lotta o umgås med mig fast hon typ hade smnat. vi såg på andra avenyn o tjöta. Den serien är såbraa!!, Datorn hade inget batteri och vi fick inte igång laddningen . Vi kunde inte se på ett till avsnitt. och imorse ringde lotta mig från det andra rummet o sa att jag skulle komma in . vi skulle precis se på avsnittet innan ja började jobbet. men Rami behövdedatorn men vi såg på ett avsnitt nyss . Eller var det två? aa haha. :D . 
IMMORN ÅKER DOM HEM . :(
Lottas B, är så sköna. om ni bara visste haha. 

stockholmsresan börjar närma sig. o vi pratar mer och mer om den . JAG LÄNGTAR!.
hihi
haha jag bablar så mkt
 och så posar jag rätt mkt :)


jag gjorde ett riktigt kap på lindex idag . 2 bh:ar och 2 toppar. men en bh måste jag byta. jag älskar bra grejer till billiga priser :D


Kommentarer
Postat av: Lotta

hahaha du är störd! Mina B........ hahaaha!

2008-11-06 @ 10:02:07
URL: http://ecin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0