cp känslor

när man känner att energin i armarna är HELT SLUT. när man känner sig lite ledsen . och inte vet varför. när man känner sig otillräcklig fast vet att men kämpat mer än mkt. när man är riktigt trött och less på det mesta. 
och när man bara gråter för småsaker som  runnit  över bägaren.
när man inte är säker på att det kommer att bli bättre snart. då önskar jag att det fanns ett piller man kunde ta och bli gamla vanliga alltid glada och lyckliga HALA.
eller så önskar man att det bara är hormonerna och att allt snart blir somvanligt. trots att jag vet att det snart blir bra. så är jag just nu inte 100% övertygad.

det här är inte alls likt mig. jag är alltid på topp och redo för nya utmaningar. men just nu är inte min tid. nu är det dags och andas in och tänka till.


nu rann tårarna medan ett leende kröp upp . hah. det är inte kört.
igår var allt bra. och idag började min r-vecka. den är snart över och jag hoppas att det blir nya tag då! .

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tråkigt när man känner så =(

Hoppas det bara är tillfälligt vännen!

Miss you!

2008-11-06 @ 10:03:25
URL: http://ecin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0