Linköpig

japp jag är i lkpg. igår hann j inte skriva något.
men iallaflll. jag hatar sj. tåget fick stop och vi blev typ 15 min sena. o det tåget jag skulle byta till ville inte vänta så vi fick vänta i katrieholm. två timmr. ja hitta en kompis hhah jätte trevligvar hon. vi fika o gick på stan sen satte v oss i första klass på tåget o där roffa vi åt oss lite gott, choklad och apelsin haha .
nu sitter jag här i syrrans slong . så ja laddar upp bilder senare.
vi åt lite gott o leila gjorde eftrrätt :D. sen jick ja ut en sväg med mina gamla kompisar, trevligt o träffa alla.
sen myste vi hemma . o idag ska vi nog åka o hälsa på min andra syster :D .
sen ska vi packa lite . nu ska ja fortsätta äta mi frukost hejdåå!

Kommentarer
Postat av: Lotta

När åker ni?

2008-05-10 @ 11:24:42
URL: http://ecin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0