Första dagen som bloggare :D

hej. :D .
detta är då min första dag.
ja har typ läst min brors sambos blogg varje dag, flera ggr om dagen ibland. ganska länge . så ja tänkte att jag skulle göra ett försök haha.
www.Ecin.blogg.se , brukar se min brors son där o sånnt. skit bra att ja kna hålla mig uppdaterad eftersom vi ses så sällan ,

idag har jag ialalfall vart i skolan o efter det så gick a hem o gjorde slingor på Djelza. o sedan kom eliza. vi satte i lite löshår o sådär . sedan rökte vi lite vattenpipa. mums haha. båda blev jätte fina :D .
jaja nu ska ja gå o lägga mig. godnattt !


Kommentarer
Postat av: Lotta

Åh va kul!!! =) Du måste uppdatera varje dag ;) Din mamma hälsar =)

2008-05-08 @ 07:50:20
URL: http://ecin.blogg.se
Postat av: Lotta

Din mamma undrar om du vill åka på Hoodas förlovning, det är den 24:e Maj i Uppsala!

2008-05-08 @ 07:53:02
URL: http://ecin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0