de hhar faktiskt gått jättebra även om jag

jag har varit i turkiet o de va helt underbart . lite missnöjd med de extrkilon som står på vågen .men vad ska man göra. jag laddar upp lite bilder när j kommer hem, för nnu är ja i linköping . :D
de hhar faktiskt  gått jättebra även om jag är jätte sjuk . Lara o lina är helt underbara! .
igår var jag ute med tjejerna på en gård o softade vi rökte vatteniip, färsk smak från turkiet SÅjVLA GOTT. viccc tog me sig vattenmelon, nötter, rostd majs och chips . u know why i love u!, ahah
sen kom några andra trevligaa krabter. så de var jätte kul , jag som hade frisknat till en aning . haha nu kan ja glömma de. det var askallt.
 idag kommer ialalfall vicy till salongen o sen drar vi till syrran o har de mysigt . HEJDÅ SÅLÄNGE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0