släktträff ja blev som galen på maten

kom hem nu för en stnd sedan . jag har varit på släktträffeen . jag hade tänkt o ta kort på ALLL mat . såå mkt . men jag blev som galen när ja såg den o ja bottna o bottna åt så mkt så ja fortfarande mår illa. haha  intee braa, så ja glömde ju såklart det. de var lite tävlingar som vanligt. förr brukade vi alla vara med. men denna gfgn lämnade vi festen ganska tidigt gick hem till hanna o reian o såg på dh o bablade lite . zena ja hoda o nada gick dit. .
förut brukade ayman . en man i min släkt . han är min kusin . han brukade göra olika lekar varje gg och den som vann fick pengar. typ hängde äpple o taget den som tog första bättet vann . och äpple i vatten samma sak gällde där. o sen tugga tuggumi den som blåste bublan först vann oxå o sen lite fråge sport. :D gamla tider. men alla var samlade o det var göttttt...
nu ska ja softa o sen läsa lite just nu läser jag vildsvinet . men jag är inte klar med de andra böckerna ännu . blandannat så dumt av mia törnblom
godnattt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0