shoppingggggggg

de ja shoppade förra ggn o lovade att ja skulel visa har jag redan använt . så de skiter vi i haha han aldrig fota de . :)
men fdagens shopping finns här :D
jag älskar den !. den är från fiorelli :)

denna stickade tröjan kommer från rut.
oversize stickad tröja . ahah det är xs ja lovar haha  den komemr från bikbok
present till min älskade reian . haha men innerhållet är hemligt
en klocka till mig från alberkt guld
oversize. bikbok :)
ett baslinne måste man alltid uppdatera sig med
älskar stora ringar. den här bjässen kommer från hm
en glansig svart polo . h&m

Kommentarer
Postat av: Lotta

Behövde du verkligen en ny väska?? =P haha du köpte ju fan 500 st i turkiii!

Men snygg va den, kläderna oxå ;)

Puss!

2008-12-05 @ 12:48:55
URL: http://ecin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0