hala

Anonym om Wohooo.:
Hej,
Är en muslimtjej precis som du.
Fastar även precis som du
Men att dricka, ta på sig utmanande etc under fastan??! Visst om man gör det annars men under den heliga månaden? När man ändå fastar och visar vördnad varför inte göra det hela vägen.

I koranen kan även utläsas om detta så det är inget jag hittar på. Hoppas du förstår hur jag menar =)
Ha de fintfint!
IP: 213.100.172.58
jag tuittade igenom min blogg nu var har jag utmanande kläder o vart håller jag i alkohol och vem är den här tjejen . kan du inte visa mig vilka bilder du fått dessa uppfattningar av snälla :)

Kommentarer
Postat av: hiba

hahahah hala det finns galna tjejer. hos mej har en kommenterat att jag visar mina bröst på min blogg .. dom kan äta vårt bajs.

2008-12-25 @ 14:37:37
URL: http://alyssahiba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0