en man jag träffade på jobbet

oo ja känenr hur bra mitt hår mår nu efter denna inpackningen . ja borde göra det mkt oftare . men som ni vet så lever man ju inte som man lär .
en annan sak jag tänkt på är en man jag träffade idag på jobbet . han har bott i sverige till och från i 30 år o han sa "Du är inte bara vacker utan väldigt ducktig också, det var den bästa klippningen jag någonsin fått i sverige" (men en minimal tysk brytning) u made my day haha tack :D . ja blev skitglad för det sista han sa :D . hihi kommer sova gott i natt.
och ja jag gick ut med julia idag ahha . det knäppaste var att jag gick ut med inpacknignen i håret hhaha jag är så psyko ibland :) .
 haaajjj ja ska snart sova . godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0