DETTA FÄLT MÅSTE FYLLAS I

körigt har inte hunnit med ett. SK*t haha . igår var jag på liseberg med frugan . lika kul  o träffa henne  varje gg javisst det är valodja ja snackar om :D . haha ja lovar att  fixa bilder o sådär såfort mitt internet funkar ordentligt. ÄVEN OM JA HAR ONT OM TID. har jobbat så mkt idag o igår gryyyyyyyyyyyyyymt mkt . o jag är skit glad för det . vi fick en jätte fin blomma av tina&Said o massa choklad skit gulliga är de :D .
iförrigår vilade jag o sen var det en fika på stan . i lördags hade jag OTROLIGT KUL fan va snygg ja va då . ni får se bilderna imorn tror ja . HOT hah .   (A).

jag sitter här med min te kopp ja fick av tina det är något märke som ja glömt namnet på . det är fånga dagen koppen jätte söt . och i den har ja lite rabarber te med mjölj o socker :D mums. vi körde secreet santa idag på jobbet. en engelsk lek typ :D haha skit kul iallafalll . nu ska aj läsa vidare på lite andra bloggar. KRm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0